Ik heb Sylke(sylvia van het hoogheem) vanaf 19 december 2010. Ze is nu 9 jaar. De eerste periode heeft ze erg moeten wennen en ze was van veel zaken onder de indruk. Ze stond soms meer op haar achterbenen dan op vier benen. Gelukkig is het me in een korte periode gelukt om haar vertrouwen te winnen en vooral veel lol te maken. Nu staat ze al bijna bekend al bomproef en troetelpaardje
De laatste tijd is het gaan kriebelen en sinds kort heb ik les in vrijheidsdressuur. Iets waar we beide enorm van genieten. Sylke is echt een meisje, meisje en is soms moeilijk playfull te krijgen, maar sinds deze week rammelen de kwartjes goed door(voor een worteltje doet ze veel meer dan voor een snoepje(in mijn heuptasje zitten dan nu ook kleine stukjes worteltjes) Ze kan nog niet heel veel, maar ik vind het leuk om te zien hoe ze reageert en steeds enthousiaster wordt, soms zelfs te, ik moet goed opletten dat ze niet gaat bedelen of haar truckendoos open trekt zonder commando's
Kijk, geniet en geef tips, hou het vriendelijk we zijn pas net bezig, maar staan overal voor open
Sylke, de shetlander

Op commando achterom kijken

Touch, er hoog, maar ze kwam eraan

Even pauze "he dikke schuif eens" wie heeft het nou tegen wie

En natuurlijk nog een filmpje, ik sta er op het einde een beetje dom bij te dansen, maar het nee schudden heeft ze vandaag pas geleerd en onder knie, dus was helemaal blij met haar reactie
Te zien, voetballen, achteruitlopen(terwijl ik achter haar sta), nee knikken en een hele blije baas
http://youtu.be/bMAAMlYJWLc