[AR] wagennummer aanvragen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

wagennummer aanvragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-11 22:14

ik zit erover na te denken om voor de marathons een wagennummer aan te vragen, zodat ik die officieel kan starten, zou dat superleuk vinden.
Maar wie weet wat hier ongeveer de kosten van zijn?
En ik heb al een startkaart dressuur en vaardigheid met die pony, alleen hoe moet ik dan het wagennummer aanvragen?
Kan dit gewoon via de vereniging? aangezien je nu met een men startkaart alles in het mennen kunt starten (eerst had je voor SMW een ander, heb ik mij laten aanpraten :P )

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 22:30

is kosteloos, komt 'ie gewoon op je nieuwe startkaart te staan...

Maisie

Re: wagennummer aanvragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 22:36

jup gewoon een mail sturen naar de knhs. Moet je alleen wel de apparte coupons bestellen voor
de samengestelde wedstrijden.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-11 06:35

Okee thanks :D
ooit werd ons verteld dat het namelijk heel duur was etc etc... allemaal gezwam dus :)
en de coupons bestellen we altijd via de vereniging waar we lid zijn, dus dat regelt mijn moeder dan verder.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 14:47

Gratis...haha...inderdaad, men doet altijd alsof het allemaal loeiduur is.
Stoer hoor, zo'n wagennummer. Kun je daar ook iets in kiezen?

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 22:31

nee je krijgt gewoon het nummer wat vrij is.

Duur nee 1 mailtje sturen is niet echt duur haha. Nou ja de stickers voor op mn kar
waren niet zo goedkoop haha.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 22:36

@ maisie je kunt wel een speciaal nr aanvragen mists het natuurlijk nog vrij is zo heeft mijn moeder nr 910 en heb ik nr 1910 zodat we er alleen maar een 1 hoeven voor te zetten dit hebben wij speciaal aangevraagt

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-11 06:42

hoe ik het op de kar ga doen weet ik nog niet, kar is van mijn zus waarmee ik rijd, dus dat moet even overlegt worden :) maar komt vast wel goed

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 07:19

je kunt bij de divoza rijtuignummer houders kopen voor 3 of 4 cijfers wij hebben die gewoon aan de stoel vast zitten en al zeg ik het zelf staat ook best netjes. je kunt ook van nr wisselen en voor een dressuur vaardigheids wedstrijd kun je het er zo weer afhalen. ze zijn ook nog niet echt duur ik heb aan het begin van het seizoen deze nr ook voor iemand anders gekocht en was 33 euro kwijt

Afbeelding

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-11 15:56

dat ziet er inderdaad wel netjes uit :)

lienepien610

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 16:21

Gezien je wagennummer toch hetzelfde blijft, heb ik via plakletters.nl lettertype en grootte uitgezocht en die op 2 bordjes geplakt. Die zitten met tiewraps vast aan de wagen waardoor ik ze er ook simpel af zou kunnen halen.

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 18:03

In de reglementen staan wel maten voor de grote van de cijfers. Deze zijn wel te klein en erg lastig voor hindernisrechters om van afstand te herkennen.
Ik heb mijn bordjes en bokkussen voorzien van klitteband en kan ze er zo aftrekken.

Citaat:
Artikel 525 - Rijtuignummers
Elke deelnemer moet zijn rijtuig voorzien van een door de KNHS verstrekt rijtuignummer
en moet dit gedurende de gehele wedstrijd voeren. Dit nummer (zwarte cijfers op een
witte ondergrond met een minimale cijferhoogte van 16 cm) moet op elk rijtuig worden
aangebracht dat tijdens de proeven gebruikt wordt, alsmede gedurende de voorberei-
dingen en trainingen, zodat de deelnemers kunnen worden herkend door alle officials.
In de marathon moeten deze nummers aan beide zijden van het rijtuig zichtbaar worden
aangebracht.

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 10:24

Onhandig is wel dat de briljante KNHS dit precies verkeerd om heeft gekozen. Iedere bokhorst is zwart en dus zou het logisch zijn om hier een wit rijtuignummer op te plakken.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 17:40

Ja idd dat is niet echt handig. Ik heb geen bordjes maar gewoon stickers.

Afbeelding

Maar goed die zitten er natuurlijk permanent op.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-11 17:52

Ik denk met het klittenband het makkelijkst zal zijn, aangezien ik niet even zomaar stickers op de kar van mijn zus kan plakken :+
We hebben wel daarnaast ijzeren stukken, dus daar iets tussen maken zou ook nog kunnen, dan zie je het helemaal niet als je er niet mee rijdt.