op 16 oktober verzorgt Marja Besselink een workshop Yoga met paarden. Zie ook www.naturalhorsetrainer.nl. Je bent de hele dag bezig en kosten zijn € 82,50 all in. opgeven kan via onze website: www.litsriverranch.com.
Mods kan dit ergens anders geplaast worden ??????????? Dit heeft niets met NH te maken en geeft alleen maar weer het idee dat NH voor zweverige sukkels is.
Dus als je aan yoga doet ben je een zweverige sukkel? Het heeft inderdaad niks met NH te maken, maar om het nou weer gelijk in het "zweefhoekje" te duwen is ook overdreven.
wil je mij een plezier doen en de website van naturalhorsetrainer.nl opzoeken en lezen wat Marja beoogt met deze training. Misschien wijzigt te mening, zo niet waar zou het volgens jou dan wel onder moeten vallen?
ik merk dat we delen dat ik ook niet weet waar het onder zou moeten vallen. Alles wat iemand kan helpen om het paard zo min mogelijk te hinderen in de natuurlijke beweging is wat mij betreft welkom. Of dat nu centered riding, natural horsemanship is,0m maar wat te noemen, is mij eigenlijk egaal. Zo ook yoga. Ik weet er zelf te weinig van om te weten of het helpt. Dus ik ben benieuwd. Dat iemand sceptisch is vind ik prima, maar dan wel gebaseerd op ervaring en niet op (voor) oordelen. Mee eens?
Mee eens. Maar ik vind yoga met paarden nu zeer beslist niets met NH te maken hebben. Je houding en de manier waarop te paard zit heeft zeker invloed, maar dat heeft het in iedere tak van de paardensport.