Bitloos wedstrijd rijden?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

johanna_

Bitloos wedstrijd rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-11 21:56

Beste Bokkers,

Sinds anderhalve week rijdt ik samen met Lady bitloos. En dit gaat super! Beter dan met bit vind ik!

Omdat ik net sinds vorige maand L1 mag starten, zou ik dat graag bitloos willen doen.
Maar nu zie ik op startlijsten.nl dat er bijna geen wedstrijden zijn.

Ik woon in Sneek, en de wedstrijden zijn minimaal 1 uur rijden. Nu is 1 uur nog niet zo veel. Maar er staat op heel startlijsten.nl maar 5 bitloze wedstrijden aangemeld.
En dat allemaal heel ver weg.. Zoek ik nou verkeerd? Of zijn er gewoon bijna geen bitloze wedstrijden?

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 15:48

Het aanbod is helaas inderdaad nog niet heel groot, waardoor je vaak ver weg moet gaan. Maar ja, als je bedenkt dat NL het eerste land ter wereld is waar het uberhaupt mogelijk is, mogen we onze handjes nog dichtknijpen...

Ik geloof dat www.bitloos.nl ook bijhoudt waar wedstrijden zijn.

capopjekop

Re: Bitloos wedstrijd rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 15:49

Kun je verenigingen in de buurt niet aanschrijven/bellen of ze niet een bitloosonderdeel willen uitschrijven. Wellicht zijn er meer mensen die dat doen, dan kan het voor de club mss interessant zijn om het onderdeel uit te schrijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 10:27

Je kunt inderdaad verenigingen verzoeken om een bitloze rubriek uit te schrijven. Ik ken meer mensen die dat gedaan èn voor elkaar gekregen hebben.

@Arabesk: Nederland is niet het eerste land dat bitloos dressuur toestaat; Zuid Afrika was ons voor.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 19:17

Maar daar was het alleen op proef toch? Ik meende ergens gelezen te hebben dat ze het niet doorgezet hebben. -O-