hulpen voor knielen enzo

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Evi_Ibisco

hulpen voor knielen enzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-11 12:16

weet er iemand de hulpen voor knielen enzo? mijn verzorgpaard zou dit normaal allemaal moeten kunnen maar ik weet niet hoe ik het moet vragen en de eigenaar weet het ook niet. gisteren ging hij per ongeluk zitten, ik was aan zijn singel bezig en terwijl trok de eigenaar aan zijn voorbeen zodat zijn vel niet onder de singel zit en dan leunde hij helemaal naar achter en zat neer. hij is een lusitano (zie mijn vorige topic), de eigenaar zegt dat hij dat in spanje heeft geleerd en ik zou dit graag met hem willen oefenen. is er iemand die ook een lusitano heeft die dit allemaal al kon?

KanjerLove

Re: hulpen voor knielen enzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 12:20

Er zijn zóveel commando's voor het knielen. Iedereen kan zijn eigen commando toepassen als je het paard het zelf aanleert. Kortom; Ga zoeken naar iemand die mogelijk het paard dit aangeleerd heeft. Of kijk op internet of er misschien iets te vinden valt. Ik heb dit zelf nog nooit meegemaakt, dus zou je hierbij ook niet echt verder kunnen helpen.

Evi_Ibisco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-11 12:30

het probleem is dat ik niet echt weet van waar hij vandaan komt en ik ken ook niemand die ook zo een paard heeft.

KanjerLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 15:15

Mmm.. Omdat je zei in het begin dat hij in spanje is beleerd, zullen ze waarschijnlijk ook spaanse stemcommando's geven, Dan zou het denk heel erg lastig worden. Anders leer je het gewoon opnieuw aan, met je eigen commando's, wie weet dat hij nog iets tevoorschijn brengt, en je het dan toch nog op commando krijgt.