[AR] Liverpoolstang met tongboog en kleine bril, waar?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Susanne

Liverpoolstang met tongboog en kleine bril, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-11 20:45

Hoi,

Ik zoek al een tijdje naar een liverpoolstang met een KLEINE bril (maat 10,5) maar ik kan het nergens vinden. Weet iemand hier het misschien? Winkels waar die te koop zijn...
Ik heb er nu eentje van Ideal, maar die bril vind ik nog steeds best groot voor zijn kleine shetlander koppie. Zonder tongboog zijn ze wel goed te vinden, met een bril in een mooi formaat, maar met tongboog is de zoektocht een stuk lastiger geworden heb ik gemerkt :)

Divine

Re: Liverpoolstang met tongboog en kleine bril, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 20:57

vd Wiel ;)
Heb ze daar in mijn handen gehad, met kleine bril. Eindje rijden, maar dan heb je ook wat: grootste mensport-bittenbank die ik ooit gezien heb.... je kan het zo gek niet bedenken of ze hebben het daar hangen in alle maten (en prijzen).

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 21:23

ik heb er eentje met een hele kleine bril, heb ik bij aanschaf niet in de gaten gehad, het is een 13,5 (dus helaas te groot voor jou denk...), maar als je naar de bril kijkt is het net een ponybitje...
volgens mij was dit een HH...

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 21:45

Letty Donselaar

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 10:09

Van schie in zwaanshoek, ik wil voor tum ook zo een halen die ik voor rivaldo al heb (gooit nu tong zo af en toe over het bit) ik ga er binnekort heen.
Eventueel wil ik er wel een voor je meenemen en opsturen ofzo?

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 11:05

v. Schie verzendt volgens mij ook wel als je even belt, en die hebben inderdaad vaak kleine maatjes...

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-11 12:53

Hartstikke bedankt! Laura ik stuur jou even een PB, zou heel fijn zijn als je er eentje mee wilt nemen.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 15:28

Nouvel schreef:
v. Schie verzendt volgens mij ook wel als je even belt, en die hebben inderdaad vaak kleine maatjes...

Oh ja dat is natuurlijk ook nog een oplossing, ik weet namelijk niet precies wanneer ik daar heen ga.