Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
struikje1984 schreef:Per rubriek 3, ligt er ook wel aan hoeveel landen meedoen. Corjan Versprille is er bij de enkelspannen bij gekomen.
ardo_iggy schreef:Toevallig ook al een wedstrijd gehad dat hij zijn pony gekwalificeerd heeft?
dus een dressuur onder de 65 strafpunten en de wedstrijd uitgereden heeft.
Want zoals ik zie heeft hij in Horst en in Giethmen niet gekwalificeerd.
Sjonniej schreef:ardo_iggy schreef:Toevallig ook al een wedstrijd gehad dat hij zijn pony gekwalificeerd heeft?
dus een dressuur onder de 65 strafpunten en de wedstrijd uitgereden heeft.
Want zoals ik zie heeft hij in Horst en in Giethmen niet gekwalificeerd.
Biddinghuizen; 64,85 strafpunten, dus precies gekwalificeerd.
menfan schreef:Tja, daar kun je alleen maar naar gissen. Ze heeft 2 pony's, dus keus heeft ze wel.
Ik ben ook erg benieuwd wie als 3e bij de enkelspan pony's erbij gaat komen, daar is echt weinig keus in, helaas. Yvonne van de Mark zou een goede optie zijn, dan hebben we verder Nadja en Corjan nog.
Bij de tweespannen denk ik Ewout en Woutera? En de vierspannen inderdaad Jan en Bram, hebben een goed seizoen tot nu toe. Wanneer wordt het eigenlijk bekend gemaakt wie er gaan?
menfanaat schreef:Wk in Denemarken uit de dressuur gehaald met een kreupelen pony.
Voor het Wk in Greven durfde ze de zwarte ook niet in te zetten bang om niet door de veterinair te komen.
Zegt mij voldoende en wat ik met mijn eigen ogen bij de keuringen heb gezien afgelopen jaren.
menfanaat schreef:Dat mailtje is inderdaad ontvangen.![]()
![]()
Maar voor allrounders gaan ze ook niet want daar heeft het team niks aan.
Ze wilde de kampioen van 2 jaar geleden ook thuis laten omdat het een allrounder is.
Edit
Er word nu zelfs gedreigd met een advocaat en de KNHS