[AR] Marathon Driesum

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tetske_D

Marathon Driesum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-11 21:41

Hallo Allemaal
Vrijdag was het dan eindelijk weer zover: de Paardendagen in Driesum Wouterswoude. Donderdag parcours verkennen.. Vrijdag om kwart over 1 starten als nr 65. Hindernissen waren weer super mooi en we hadden er zin in.. Ik had een prive fotografe die erg leuke fotos heeft gemaakt.
Helaas ging het bij hindernis 9 mis. Ik stuiterde van de kar en viel erg hard op mn onderrug.. Werd met de ambu afgevoerd en in het ziekenhuis zijn fotos gemaakt.. Gelukkig alleen een zwaar gekneusde rug. Ponys en groom zijn oke gelukkig. nog geen schrammetje. Ik wou jullie de mooie plaatjes niet onthouden..
Dus hier zijn ze
De vaardigheid:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

H2:
Afbeelding

H3:
Afbeelding

Afbeelding

H4:
Afbeelding

Afbeelding

H5:
Afbeelding

Afbeelding

H6:
Afbeelding

H7:
Afbeelding

H8
Afbeelding

H9 so far so good...
Afbeelding

Afbeelding

_kajo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 21:49

Leuke plaatjes zitten er tussen. Krijg ik concurrentie? ;) Ik ben helaas niet geweest omdat mijn rug even niet wilde meewerken. Mag denk ik niet klagen als ik het vergelijk met hoe jouw rug nu moet voelen.

tetske_D

Re: Marathon Driesum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-11 21:54

@_kajo_: Concurrentie van eer 12 jarige.. hmm misschien over een paar jaar;) tot in Harlingen dan kom ik naast je staan kijken..:D

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 22:54

Wat een gave foto's, en wauw wat een prachtige hindernissen hebben ze daar zeg!
Leuk span hoor!

:(:) en wat vervelend dat je naar het ziekenhuis moest. Hoe is dat zo gekomen, dat je van de bok stuiterde???

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 10:14

zo, dat is een mooi parcour! Gaaf! :)

Wat vervelend dat je van de wagen af bent gevallen. Ik ben wel benieuwd hoe dat is gebeurd, want volgens mij heb je toch een stevige stoel.

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 10:19

Ik heb jullie n paar keer gezien! :) Wij waren met een groep meiden van bokt kijken. Sommige hindernissen waren erg saai en andere supermooi. Dat westerndorpje, die heuvel was wel pittig volgens mij! Ben ook benieuwd hoe het gebeurd is. Voor zo ver ik met mijn weinige marathon kennis kan kijken vond ik het er wel goed uitzien! ;)

tetske_D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-11 11:09

Bedankt voor de reacties allemaal.. Het ging als een speer..
Bij dat western dorpje(laatste fotos) zat een heuvel waar een wandelpad van een halve meter breed omhoog liep. dat wandelpad was van zand en was ingelopen dus lag lager dan de rest eromheen. ik ging er volle snelheid dwars over heen en het eerste heuveltje ging nog wel maar bij de 2 kreeg ik een soort trampoline effect(als je met zn 2en erop springt spring je hoger) dus kwam ik een meter hoger dan mn kar eigenlijk was. en ik viel naar links en de ponys gingen naar rechts.. dus jah zo werd ik gelanceerd..

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 14:40

Ziet er leuk uit maar spijtig dat het zo afliep. Komt het helemaal goed met je?

Hoe groot zijn de paardjes eigelijk?

tetske_D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-11 15:57

jaa moet 6 weken rust.. dan komt het wel weer goedd!
mn ponys zijn 1.16 ong. maar bikkels zijn het!

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 12:56

tetske_D schreef:
@_kajo_: Concurrentie van eer 12 jarige.. hmm misschien over een paar jaar;) tot in Harlingen dan kom ik naast je staan kijken..:D

leeftijd doet er niet toe. Gaat om het talent. Kijk maar naar een Bram Chardon en Bas de Gooijer.

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 16:34

Leuk span, ziet er lekker flitsend uit! maar jeetje 9! hindernissen?!! Ben blij als ik er 6 kan onthouden.

tetske_D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-11 17:10

waren in totaal 11 hindernissen..

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 17:15

Dat is nog eens een marathon rijden met 11 stuks. :D
Toch nog wel zo het één en ander gebeurd als ik het zo hoor.
Misschien ooit nog eens...

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 17:55

@ db het waren 11 prachtige hindernissen en allemaal zeer verschillend het traject was 16 km lang maar die mag op je eigen tempo rijden en er is tussen H 7 en H8 een verplichte rust van 10 min met vet check

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 19:49

Ziet er snel uit gaaf hoor! En heel veel sterkte met je rug, zal een harde val geweest zijn zo te horen!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 21:56

tetske_D schreef:
waren in totaal 11 hindernissen..

:oo zo hé dát is pittig! Ik zou dat ook echt never nooit niet kunnen onthouden. Ben daar al zóoo slecht in, 6 hindernissen ben ik al de halve dag bezig met verkennen, terwijl mijn groom na de helft lachend afhaakt omdat ze het dan echt wel weet _O-

Edit: die verplichte rust tussen de hindernissen hebben ze wel goed bedacht dan, wilde net zeggen, voor de pony's zal het ook behoorlijk pittig zijn.

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 22:04

O dan heb ik je zien vallen. Wij waren net aangekomen om te kijken en je ging als een speer door het parcour.
Jammer dat het zo moest eindigen voor je.
We zijn weer verder gefietst toen ze zeiden dat je alweer aan het lachen was en dat de ambu onderweg was. Veel beterschap en doe rustig aan.