vrijheidsdressuuuuuuuuuuuuuuur!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

FFJill

vrijheidsdressuuuuuuuuuuuuuuur!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-11 21:09

lindake

Re: vrijheidsdressuuuuuuuuuuuuuuur!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 01:03

GVL => GVL-ITP

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 09:59

Jammer van de kwaliteit van het filmpje!

Verder ziet het er allemaal netjes uit! :D Een heel mooie jambette! Maar het compliment zou ik als ik jouw was vanuit de spagaat vragen, dit is ook makkelijker voor je pony. Het liggen gaat ook heel beheerst, ziet er leuk uit!! :)

FFJill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-11 17:26

Nista_RX schreef:
Jammer van de kwaliteit van het filmpje!

Verder ziet het er allemaal netjes uit! :D Een heel mooie jambette! Maar het compliment zou ik als ik jouw was vanuit de spagaat vragen, dit is ook makkelijker voor je pony. Het liggen gaat ook heel beheerst, ziet er leuk uit!! :)

oke, dank je voor de tip! Spagaat kan ze niet, maar dan weet ik weer iets om me met bezig te houden !
dank je !! :D

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 13:53

ziet er leuk uit !! grappig dat die andere ook om een snoepje komt vragen haha :D

ik zou ook graag beginnen met vd, maar ik weet niet met wat ik moet beginnen, met wat ben jij begonnen en hoe?

oja nog een vraagje: meot je belonen met snoepjes? worden ze dan niet bijterig? ik heb nl een verzorgshetje, en ja die eten graag :9

FFJill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-11 17:28

TrIjNiE__ schreef:
ziet er leuk uit !! grappig dat die andere ook om een snoepje komt vragen haha :D

ik zou ook graag beginnen met vd, maar ik weet niet met wat ik moet beginnen, met wat ben jij begonnen en hoe?

oja nog een vraagje: meot je belonen met snoepjes? worden ze dan niet bijterig? ik heb nl een verzorgshetje, en ja die eten graag :9

haha, wel ik was begonnen met het compliment maar dat was helemaal fout! :D Je moet altijd beginnen met de kleine kunstjes, ik ben dan begonnen met nee schudden, lachen, kusje geven... en voedsel weigeren, die vond ik heel belangerijk omdat mijn pony ook nogal hebberig werd :D Ik beloon dus ook met snoepjes, maar wel met mate en voorzichtig, als ze komen schooiien.. negeren ;)

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 20:34

Veerlebeest schreef:
TrIjNiE__ schreef:

haha, wel ik was begonnen met het compliment maar dat was helemaal fout! :D Je moet altijd beginnen met de kleine kunstjes, ik ben dan begonnen met nee schudden, lachen, kusje geven... en voedsel weigeren, die vond ik heel belangerijk omdat mijn pony ook nogal hebberig werd :D Ik beloon dus ook met snoepjes, maar wel met mate en voorzichtig, als ze komen schooiien.. negeren ;)

maar kun je ook gewoon belonen met aaien? want ik ben echt bang dat ze gaat bijten. hoe leer je ze nee schudden?

FFJill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-11 13:14

Ja hoor, denk dat wel, maar zal moeilijker zijn bij andere kunstjes om ze aan te leren. Nee schudden kan je leren door te kriebelen in een oortje :) als ik nu naar haar oor wijs schud ze:)

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 14:00

Veerlebeest schreef:
Ja hoor, denk dat wel, maar zal moeilijker zijn bij andere kunstjes om ze aan te leren. Nee schudden kan je leren door te kriebelen in een oortje :) als ik nu naar haar oor wijs schud ze:)

aah oke, ik zal het proberen

Zaina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 14:02

Veerlebeest schreef:

Dat lijkt me nou ontzettend onhandig. Heb je daar geen last van als je haar hoofdstel om wil doen, of haar haren uit haar oren wil knippen oid?

FFJill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-11 22:08

Zaina schreef:
Veerlebeest schreef:

Dat lijkt me nou ontzettend onhandig. Heb je daar geen last van als je haar hoofdstel om wil doen, of haar haren uit haar oren wil knippen oid?

Nee, doet ze niet. altijd als ze nee moet schudden vraag ik ; Veertje, vind jij een bit leuk? :p
dus als ik gewoon haar uit haar oren wil knippen blijft ze flink staan !:)