[AR] Bij wie mag ik eens mee op de menwagen? Omg. Den Bosch

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara

Bij wie mag ik eens mee op de menwagen? Omg. Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-11 23:30

Ik heb al jaren op mijn verlanglijstje staan om eens een aangespannen tocht door bv. het bos te maken. Niet alleen op een huifkar met alleen maar wat stapwerk, maar juist ook eens wat actiever rondrijden. En misschien zelf een rondje sturen, zou dolgraag eens willen uitproberen hoe dat voelt & werkt, om achter een paard te zitten in plaats van er op.

Maar nou weet ik niemand met wie ik eens mee zou kunnen, heb zelf geen paard of aanspanning tot mijn beschikking en heb ook niet de intentie om echt een complete mencursus te doen. Ik wil eigenlijk gewoon eens proeven aan het mennen, heb wel rondgekeken naar stallen die menlessen geven maar vaak gaat dat toch om stallen die langdurige cursussen geven of waar je met eigen paard en wagen terecht kunt.

Nu bedacht ik me dat er op Bokt ook genoeg Bokkers zijn met paard en wagen en vast ook wel mensen in de buurt van 's-Hertogenbosch. Dus vandaar de vraag: welke Bokker rijdt er wel eens in de bossen of gewoon lekker buiten en zou mij eens mee willen nemen op de wagen? En mij misschien ook wat basisbeginselen van het mennen wil leren? Als iemand een leslocatie weet, waar je terecht kunt zonder eigen aanspanning, wil ik er ook best voor betalen. Maar daarnaast lijkt het me ook gewoon leuk om wat Bokkers uit de omgeving van 's-Hertogenbosch te leren kennen. Ik ben benieuwd!

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 14:24

BM -> AR

Tamara

Re: Bij wie mag ik eens mee op de menwagen? Omg. Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-11 14:25

Oh dacht dat dit weer onder Boktmeetings zou vallen, maar hier komt ie waarschijnlijk meer tot zijn recht inderdaad. Bedankt!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 18:55

Je mag met mij wel een keertje meerijden. Maar ik men echt puur recreatief met mijn pony Diddle.
Hij staat in Breda.

_Floss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 19:31

En met mij mag je ook mee, recreatieve rit in Esbeek, bitloos en oogkleploos, met een tinker!
Laat maar wat weten.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-11 11:11

Bedankt voor de reacties, wat leuk dat er mensen zijn die mij mee willen nemen! Recreatief is prima, ik ben gewoon benieuwd hoe dat is :D Ik ga komend weekend op vakantie, maar daarna zoek ik contact met een van jullie om een afspraak te maken. Nogmaals bedankt!

samano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 10:48

hoi

ik sta in Drunen met mijn haflinger. ik rijd ook aangespannen. Ik rijd voornamelijk in de Drunense Duinen. Op dit moment is dat inmiddels alweer een maandje of anderhalf geleden. Gelukkig wordt hij ook onder de man gereden dus blijft hij toch lekker in beweging
Laat maar iets weten

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-11 11:49

Goed om te weten, Drunen is mooi dichtbij :j Drunense duinen zijn ook erg mooi! Ik laat het idd wel weten als ik terug ben van vakantie :) Thanks voor je aanbod!

Erpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 16:27

Anders mag je hier ook wel een keer mee hoor.. Vlakbij Eindhoven :)

kars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 14:14

haha je mag ook met mij mee als jee een keer in de buurt van de achterhoek komt.
het is altijd fijn als er mensen mee willen want die zijn niet veel te vinden (bij ons dan:D)