Ik kom eigenlijk nooit meer op Bokt, maar schoot me te binnen dat hier een apart plekje is over de rensport... Sinds ongeveer anderhalf jaar heb ik Malinov en ik zou graag alles over zijn verleden willen weten. Niet omdat ik problemen met hem heb, maar gewoon uit nieuwsgierigheid en om evt. sommige gedragingen van hem te kunnen begrijpen. Hij is bv. erg kopschuw geweest, maar dat gaat nu de laatste tijd heel erg goed. Ik rijd hem op dit moment dressuurmatig door en sinds een paar weken gaan we elke zondag een stuk stappen in het bos samen met zijn supermakke weidemaatje. Ik ben zelf nogal snel gespannen, dus we doen het rustig aan.
Ik heb Malinov gekregen van Stal Het Vertrek uit Boxtel en hij werd getraind door Twan Wolters... Het lijkt me leuk om wat foto's van hem van vroeger te hebben en ook wat meer over zijn ouders te weten en misschien ook wat foto's van te zien. Zijn vader is dus Areion en zijn moeder is Marchira, allemaal Thoroughbreds...
Hierbij een recente foto van mijn knapperd:

We zijn nu regelmatig met grondwerk bezig om zijn vertrouwen nog beter te krijgen en ik hoop ooit endurance met hem te kunnen gaan rijden.
Gr. Heleen.