Painted Pebbles @ Longewerk

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Painted Pebbles @ Longewerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-11 01:33

Hoi bokkers,

Vandaag hebben we PP maar weer eens aan het werk gezet. PP heeft van zichzelf een verkeerde houding (beetje patsertje :+ ), waardoor ze een onderhals ontwikkelt. Door haar te longeren loopt ze nu al een stuk beter, en begint het ook makkelijker te worden voor PP om te ontspannen. Ik longeer haar met een touwtje achter de oren langs, door de bitringen, tussen de voorbenen door en dat zet ik aan de zijkant vast. PP reageerd hier goed op. Hij zit er momenteel alleen nog aanvast zodat PP wat duidelijkheid heeft, maar eigenlijk zie je wel dat hij de hele tijd los hangt en ze er dus geen last van heeft.

(Oja onze bak is idd wat zwaar, word binnenkort wat aan gedaan. We zijn bezig met een stuk afzetten op het gras.)

Die mooie strepen zijn mede mogelijk gemaakt door Windows moviemaker :D

De kwaliteit word steeds slechter, lekker is dat.

Afbeelding
Afbeelding

NiKip

Re: Painted Pebbles @ Longewerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 09:58

Mooi dier! :j
Ik heb weinig verstand van bijzetten en zie het touwtje ook niet in de filmpjes.
Maar je paard loopt lekker ontspannen en het ziet er fijn uit ;)

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-11 11:21

Bedankt :)
We zijn erg blij met hoe PP nu loopt, dat heeft even geduurd, maar ons geduld word nu dubbel en dwars beloond :D