[AR] mendressuur wedstrijden utrecht/gelderland

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

willemieke

mendressuur wedstrijden utrecht/gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-11 20:45

Ik wil met mijn pony graag enkelspan wedstrijden rijden dus was ik opzoek naar een wedstrijd kalender. Nu staat er op startlijsten wel het een en ander, maar niet heel veel. Op de site van mendistrict oost, waar ik onder val staat helemaal geen kalender en die van de knhs is niet up to date hoorde ik. Soms schijnen de wedstrijden al geweest te zijn voordat het vraagprogramma is goedgekeurd..

Waar kan ik betrouwbare info vinden over de wedstrijden of waar zijn er wedstrijden? Zonder dat ik bij elke vereniging apart op de site moet gaan kijken?

Wie weet het? :(:)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 20:51

Utrecht valt onder ons district www.mendistrictwest.nl daar staat onder kalender alle goedgekeurde wedstrijden. Wij rijden bijv. Maarssen op 6 augustus 2011 dressuur en Vaardigheid.
Gelderland valt onder oost, waar daar de kalender is, weet ik niet.
Maar als je op www.startlijsten.nl zoeken in een straal van 50 km intypt en kiest voor menwedstrijden, vind je ook wedstrijden in jouw buurt.

willemieke

Re: mendressuur wedstrijden utrecht/gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-11 20:55

Daar heb ik idd al gekeken en Maarssen staat al op mijn lijstje. Ik hoop snel mijn coupons binnen te hebben dan kan het inschrijven beginnen!
Mendistrict oost heeft geen kalender op de site staan, alleen van de samengestelde wedstrijden, hoewel ze het wel verplicht zijn vanuit de KNHS.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 21:07