[AR] wie heeft er een wijkmans 2wieler

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

keona

wie heeft er een wijkmans 2wieler

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-11 11:39

hallo,bij ons in de buurt staat een wijkmans 2wieler te koop.wat kan iemand mij vertellen hier over zoals kwaliteit het gebruik hier van etc.en wat is een wijkmans waard

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 15:59

Ik heb een wijkmans 4-wieler, maar goed, de kwaliteit is echt Top !!!
zou niet anders meer willen, ondanks dat die ook al ouder is, superwagen.

Een 2-wieler, als hij past achter je paardje, denk dat je er een goede wagen aan hebt !
Ben wel benieuwd, heb je een foto ?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 20:43

Hier heb ik ook een Wijkmans vierwieler, voor achter mijn paardje.
Zeer fijne wagen, goed geveerd, ligt als een blok achter het peerd.
Die van mij is al een jaar of 12 ofzo, maar doet het dus nog prima (sterker nog: beter dan menig nieuwere wagen).
Dus als het een Wijkmans is, zou ik op het merk af zeggen dat het een goede keus zou kunnen zijn (moet natuurlijk passen bij je pony/paard, goed onderhouden / niet verroest/krom / banden goed e.d. zijn).

Tja, wat is een Wijkmans waard. Geen idee, weet wat mijn 4-wieler heeft gekost en die zie ik ook wel af en toe op marktplaats maar een tweewieler, zou het niet weten.

pantarhei

Re: wie heeft er een wijkmans 2wieler

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 07:21

ik kon een tijdje geleden een nette wijkmans tweewieler kopen voor rond de E 1000,= zag er netjes uit ( op de foto) en ook binnen gestaan. Had onafhankelijk geveerde bomen wat wel fijn is voor tweewieler. uiteindelijk een wijkmans vierwieler gekocht omdat die ook in mijn trailer past (stalling) en dat rijd wat comfortabeler, mede met het oog op dat ik waarschijnlijk ook wel dressuurwedstrijdjes zal willen gaan rijden.