Hallo allemaal, Mijn enkelspantuig is aan vervanging toe, hij is op. Binnenkort laat ik door Paul Claessen voor mijn Fries een lederen enkelspantuig aanmeten. Nu heb ik al de zoekfunctie gebruikt en ik zie dat veel menners kunststof tuig van hem aangeschaft hebben/gebruiken. Zijn er ook menners onder ons die een lederen tuig hebben van hem? Komt hij thuis aanmeten of ben je naar Bladel gereden? Hoor graag jullie ervaringen, alvast bedankt voor jullie reactie! Groeten!
Nouvel
Geplaatst: 11-07-11 14:02
ja ik!
Hij is toen naar de stal toegekomen waar wij waren voor menles (Blakheide bij Gerard Leijten). In de eerste instantie om een tuig aan te passen, maar hij had een nieuw tuig bij zich wat perfect lag op mijn merrie en die hebben we toen gekocht. Hij heeft een paar dingetjes aangepast en die heeft hij later na gezonden. Als je de zoekfunctie gebruikt kun je een topic vinden met mijn leren tuig toen ik het net had.
Mijn kunststof tuig heeft hij aangepast op de slijtageplekken en dat hebben we opgestuurd en keurig teruggezonden gekregen, na al 3 dagen!
Losse leidsels en menhalster hebben we in Bladel opgehaald toen we een keer in de buurt waren.
Thanks Nouvel voor je ervaring! (overigens doen jouw 2 hoofdstellen het nog steeds goed, hoor!!) Ik hoor ook alleen maar goede geluiden over de man!
Nouvel
Geplaatst: 11-07-11 16:05
ah fijn!
ja als je erin wilt investeren kan ik je niks anders aanbevelen! je kunt ook rustig eens een afspraak maken en er langs gaan om te kijken wat hij allemaal maakt, dan heb je een beetje een idee...
schnappie
Geplaatst: 20-07-11 21:33
wij hebben zowel een lederen tuig als een kunstof tuig van Paul, ook heb ik vorig jaar een nieuw leren hoofdstel voor mijn paard laten maken bij hem. Wij zijn al jaren erg tevreden!! Voor het aanmeten is Paul bij mij op stal geweest, maar ik woon er ook niet zo ver vanaf...
_Merato_
Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-11 13:03
Thanks Schnappie! Ik heb hem inmiddels gesproken en binnenkort, na de vakantie, ga ik met mijn Fries naar hem toe.