[AR] starten met mennen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lori1kenobi

starten met mennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-11 12:42

Hallo allemaal,

Omdat ik rugproblemen heb durf/kan ik niet meer rijden op mijn fjord. Nu lijkt het me erg leuk om haar te laten beleren voor de kar. Ik heb nog helemaal geen ervaring met mennen, maar wil me hier wel graag eerst goed in verdiepen voordat ik aan de slag ga. Mijn fjord staat nu nog in bruikleen op een manege maar ik wil haar weer ergens richting Nijmegen / Beek Ubbergen gaan stallen. Nu zijn mijn vragen:

Wie weet waar ik haar zowel eventueel op locatie als bij iemand thuis ik haar goed en diervriendelijk kan laten beleren?
Waar zou ik een goede mencursus kunnen volgen of zelfs een koetsiersbewijs kunnen halen en tegen welke kosten?
Wat kost een simpele 6 persoons kar en tuig en welke is geschikt voor een fjord?
Wie weet eventueel een niet te dure stalling of alleen weidegang met goed stroomdraad (netstroom) in deze omgeving waar ik ook een koets kan neer zetten?
Eventuele andere informatie waaraan ik aan moet denken bij mennen hoor ik graag.

Alvast erg bedankt voor het advies en meedenken.

groetjes Lori

capopjekop

Re: starten met mennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 18:13