al jaren wil ik eens iets anders dan de normale ponykampen. Ik wil nu graag iets dat meer bij mij en mijn manier van omgaan met paarden past. En eindelijk heb ik genoeg geld! Alleen hoeveel ik ook google,ik ka niets vinden helaas.
Weten jullie een ponykamp beneden de 300,- waarbij je je eigen paard mee kunt nemen in nederland?
echt NET over de grens....two lazy seven ranch...hebben een extra week ingepland...
anyw1
Geplaatst: 08-07-11 19:19
ja hoor, bij ons! Kijk maar even op http://www.equus-libris.nl onder 'paardenkamp voor volwassenen'. Onder de 300 euro, 3 dagen lang. Wat mij betreft ben je welkom hoor
edit: Yolanda van Paardenschool.nl doet geen kampen meer, die heb ik van haar overgenomen
pip12
Geplaatst: 10-07-11 14:45
niek_aaron schreef:
echt NET over de grens....two lazy seven ranch...hebben een extra week ingepland...
iemand die ik ken heeft daar stage gelopen, dat vond ze erg leuk! er zijn daar lieve paarden en aardige mensen.
De 2 lazy 7 ranch (ligt tegen de Nederlandse grens) is echt een aanrader Er worden speciale kampen/weekenden georganiseerd, maar je kunt ook zelf erheen gaan als leervakantie. Dat heb ik ook gedaan. Heb toen per dag een paar lessen gevolgd en daar lekker mee geoefend. Heb daar heel erg veel geleerd dat weekendje.
hedy1986
Geplaatst: 24-07-11 07:57
Paard centraal organiseert ieder jaar ponykampen. Er wordt gewerkt met t freestyle systeem van emiel voest. Kosten voor meedoen met eigen paard zijn onder de 300 euro. Kijk maar op paardcentraal.nl