[AR] onderhoud / reparatie marathon-recreatie-wagen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Femke_Tweety

onderhoud / reparatie marathon-recreatie-wagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 20:25

Ik heb een vraagje:

(ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar geen antwoord kunnen vinden)

Ik heb een marathonrecreatiewagen. Ik heb hem ooit 2e-hands via marktplaats gekocht. erg prettige wagen. Hier en daar staat er (Heel klein) de initialen H V . Dat staat voor Herman Verhoeks, een -kleinschalige- wagenbouwer uit Echteld, waar ik ook woon. Erg grappig op zich. Er moest al een keer eerder iets hersteld worden aan mijn kar, en dat heeft hij toen (voor niets nota-bene) gedaan.

Hij bouwt echter geen wagens meer. Ik vind vind het ook niet echt kunnen om voor al het nodige onderhoud naar hem toe te gaan.
Tot nu toe was er geen echt onderhoud nodig.
Maar er zit ondertussen een soort tik in de voor-as, of in de lagers voor. Dat is iets dat ik niet zelf kan herstellen. (Of misschien wel, maar ik zou niet weten hoe.... :o )

Mijn vraag is eigenlijk dit: waar laten jullie reparaties uitvoeren.

Ik snap dat er mensen zijn die dat zelf kunnen, vind ik erg knap, maar daar ben ik dus niet mee geholpen...

Welk bedrijf of welke persoon repareert en hersteld wagens. (En dan wel goed en veilig graag, geen gerommel...)

Wat zijn jullie ervaringen, kwaliteit, prijs, afspraken wel/niet goed nakomen, bereikbaarheid, kun je op korte termijn terecht, etc.

Hartelijk dank alvast voor alle tips!!! (Ik wil graag veilig met mn paardje op pad. kar loopt op zich nog wel aardig, maar ik voel me er niet safe bij, vooral omdat ik niet precies weet wat t is.)

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 22:43

HCA in Klarenbeek, die doen ook wel wagens die van andere wagenbouwers afkomen.
Erg goede service en heel klantvriendelijk.