Poon vind het best wel een leuk & stoer iets .. hij heeft er al heel wat mooie geproduceerd .. maar ik krijg het maar niet op commando

In het topic van vandaag kan je het ook weer zien: [GVL-ITP] Stoere poon in VD/DV-training
Met de bal doet ie het mooi, vorige keer deed ie het ook naar het zakje van Chase The Tiger

Maar dus .. het commando ... Mijn bedoeling is om met de stick z'n hoef aan te raken + "voet hoog" te zeggen, en dat is dan de jambette. Ik probeer dit te leren door hem z'n voet te laten optillen en terug aantikken (ik houdt de stick dan wat van hem af en omhoog). Dit gaat met momenten redelijk, maar heel vaak gewoon niet. Dus ik begin te denken dat ik wat anders nodig heb

Ik wil het liefst vermijden dat ik bv. met z'n hand/stick onder z'n oksel in ga, maar aan het laatste filmpje te zien is dat net iets wat misschien wel zou werken .. Dus ik weet het niet goed .. Reden waarom ik dat wil vermijden is omdat ik geen jambette wil zien als ik hem aan het poetsen ben, of net iets wil bekijken ivm singelproblemen enzo ... Ik zeg niet dat hij het dan ook gaat doen, maar ik probeer altijd zo veel mogelijk te voorkomen

Iemand enige ideeën? Wat gebruik jij?
Pony is trouwens wel voorzichtig, vandaag was ik met de spagaat bezig en vroeg ik z'n voetje naar voor te zetten, ik stond echter voor hem (wel op ruime afstand) en hij gaf gewoon geen voetje. Toen ging ik opzij staan en deed hij het meteen (ik had het niet eens opnieuw gevraagd)