Hadden familiefeestje en gingen blijkbaar ook met de huifkar, alleen wat ik erg vreemd vond wij moesten zelf mennen.
2 huifkarren + 2 fjorden.
Geen begeleider erbij, je kreeg gewoon een kaart en we konden op pad.
Nu waren de fjorden dit geheid gewend ze hebben de hele rit geen stap verkeerd gezet, wisten preccies waar ze heen moesten, maar goed het blijft een dier.
Onderweg kwamen we nog iemand tegen met een tuiger dacht ik, die volgens mij of net beleerd was voor de kar of gewoon een zenuwpees was, uiteraard weet ik dat je dan zelf even moet stilstaan tot paard weer rustig is en dan weer doorlopen.
Op dat moment bedacht ik me dus opeens, mag dit allemaal wel.
Zonder enige ervaring gewoon de weg op, op bepaalde stukken reden er ook gewoon auto's langs ons heen, het was niet alleen bospad.
Heb je geen menbewijs nodig ( geen idee of het bestaat)
Ben al vrij lang uit de paardenwereld, 7 jaar geleden voor het laatst een tijdje een paardje verzorgt dus ken de hele wetgeving niet rondom het mennen/rijden buiten.
Ben nu dus best benieuwd of dit allemaal wel legaal is om het zo maar te zeggen.
Wel moet ik zeggen ondanks dat ik best wel angst had in het begin, bedoel het is zo anders dan gewoon op het paard zitten, vond ik het een geweldige ervaring