Wij zijn in Ermelo op de KNHS instructieweek. Traditiegetrouw gingen we gisteren vaardigheid en marathon rijden. Dit keer op/door de nieuwe hindernissen die dhr Van der Wal uit Friesland heeft gesponsord (het hout dan). Het was echt heeeeel gaaf
Bedankt voor de complimenten allemaal, het was echt heel erg gaaf om te doen. Maar de hindernissen vond ik wel moeilijk hoor! Ook het onthouden van de volgorde enzo, whaaa. En ik ben veilig thuis gekomen! Wel ontzettend vermoeid enzo heel fijn als je hele stal dan verbouwd is enzo (wordt morgen feest gegeven voor zo'n 500 man)
Wat een ongelooflijk leuk dier om te zien zeg! Vooral haar witte beentjes zijn leuk. Hindernissen zien er erg gaaf uit, vast een uitdaging om zo op instructieweek te gaan.
Capopjekop, menkamp is gewoon ontzettend leerzaam, gezellig en had ik gezellig al genoemd. Met dit paard was t de hele week een feestje, ze bleef maar de wil houden om te werken! Na kamp heeft ze ook wel even de tijd gehad om alles op een rijtje te zetten. Met mijn fjord was ik het meestal donderdags al zat (hij werd altijd erg narrig van het vele binnen staan). Dit paard bleef tot vrijdag aan toe lekker lopen.