[AR] Wat is vandaag toch weer gezien he!! :roll:

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elin_

Wat is vandaag toch weer gezien he!! :roll:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-11 21:36

Een minishetlander.. voor een zelf geinproviseerde kar.. (geen stoelen ,gewoon plat net als zo'n wagen die tuinmannen vaak hebben achter hun auto)
Met een tuig waarvan je schrikt... dingen niet goed vastgemaakt of helemaal niet eens vastgemaakt..
Shetlander leek ook veel moeite met trekken te hebben.. stopte af en toe en liep totaal niet ontspannen.

1 en al inmekaar (slecht) geimproviseerde spullen en een pony die het helemaal niet leek te snappen..

Vond het wel sneu :(:)

capopjekop

Re: Wat is vandaag toch weer gezien he!! :roll:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 12:28

En heb je dat tegen die mensen gezegd?

Napie

Re: Wat is vandaag toch weer gezien he!! :roll:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 13:19

Als je ter plekke niks heb gezegd ervan dan hoop ik maar dat er hier iemand voorbij komt die zich in dit herkend en waarbij het schaamrood op de kaken stond. Maar helaas is niet iedereen bokker

KyaraMyBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 20:52

Idd sneu. Maar wat wil je met dit topic bereiken?? Dat iemand zich aangesproken voelt? Ik hoop idd ook dat diegene het leest, al heb je daar weinig kans op. Heb je er wel wat van gezegd?

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 20:58

Nee niet iets mee bereiken :) ,maar meer even mijn frustratie kwijt..
Ik heb maaar iets gemompeld tegen em van: ''Tuig zit niet echt goed he?''

hoorde ik nog : ''Jawoal ken/kan prima '' ofzoiets...

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 22:17

tsja, er lopen genoeg halvegare idioten rond op deze wereld.....
helaas kan je er weinig aan doen.

Al zou ik op zo'n moment wel een passende opmerking maken, iets in de trant van 'zeg, hier heb je m'n nummer; volgende keer als je weer op pad gaat met je 'aanspanning', wil je me dan ff bellen? Dan zorg ik dat ík me igg niet hier in de buurt op de openbare weg zal begeven'. :')

Het onverantwoordelijke er van, is dat je niet alleen jezelf, je passagiers en je pony in gevaar brengt, maar óók alle andere weggebruikers op de openbare weg.