[AR] menvraagje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

animals

[AR] menvraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 14:55

Hallo allemaal.

welke mensen weten van welk leeftijd je al kan gaan mennen dat mijn hengst is een grote shetlander en is anderhalf jaar nu is mijn vraag:::

met welke leeftijd kun je beginnen met mennen in ieder geval met beleren .

ik loop regel matig met hem het bos in en langs de weg het gaat super goed als hij een x schrikt is het even oipzij springen of een trilling maar herstelt zich snel maar op dit moment loop ik nu niet met hem buiten want ik heb mij pols gebroken..<

bedankt veel info graag..

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 16:41

je paardje moet minimaal 2 jaar oud zijn voordat je hem aan het tuig etc. kan laten wennen en erachter lopen, bij ongeveer 2,5 jaar kan je hem voor het eerst voor de kar zetten, maar dan nog niet te lang en te vaak.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 21:02

Ik zou het zelf zo doen op 2,5 jarige leeftijd beleren en dan langzamerhand voor de kar
Een paard wat nog jong in het hoofd is zou ik nog langer mee wachten.
Ik weet niet waarom, maar vind het vroeg zat Lachen

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 19:56

Misschien is het handig als je niet al je topics twee keer post...
[UZ] [AR] mennen
In dit topic heb je toch al duidelijke reacties gehad? Waarom vraag je het dan nog een keer. Verward

Maar goed, in dat vorige topic had ik ook al gereageerd, misschien moet je de adviezen die ik heb gegeven (en alle anderen die gereageerd hebben) gewoon opvolgen. Knipoog

Want je kunt wel steeds hetzelfde blijven posten maar de reacties blijven ongeveer hetzelfde. En het is voor de rest van de bokkers een beetje irritant als ze steeds hetzelfde topic tegenkomen. Knipoog