Dubbele longeerlijn - goede kwaliteit

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Pansy_

Dubbele longeerlijn - goede kwaliteit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 11:08

Ik hoop dat het hier goed staat en ik kon geen soortgelijk topic vinden, dus sorry als die er al wel is..

Sinds een paar weken/maanden longeer ik mijn paarden soms met de dubbele longeerlijn. Dit bevalt heel goed, het enige probleem is dat mijn longeerlijn nu alweer gaat slijten. Ik heb de longeerlijn van Lammert Haanstra, en het gedeelte (touw) dat door de bitringen gaan, wordt heel lelijk en ongelijk, waardoor het niet meer goed glijdt. Eerlijk gezegd valt me dit erg tegen, zoveel heb ik er nog niet mee gelongeerd.

Nu is mijn vraag, in de hoop dat er hier mensen zitten met veel ervaring, weten jullie ook een dubbele longe van goede kwaliteit? Het hoeft niet heel goedkoop, ik wordt er eerlijk gezegd een beetje gek van dat de mijne nu alweer gaat slijten. Ik dacht dat het misschien wel fijn was om meerdere katrollen te hebben, maar welk merk heeft dat? Ik vindt het lastig zoeken op Google, zonder dat ik een merk weet.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Muis88

Re: Dubbele longeerlijn - goede kwaliteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 21:45

Hallo,
Ik heb hem zonder katrollen gewoon van de divoza zelf. Werkt prima heb hem al een tijd.

groetjes