Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
liljebo schreef:Janine... ik snap dat je op de bock niet kunt clicken. Maar bevestigd gedrag hoeft eigenlijk ook niet geclickt te worden en het is wel goed wat je man doet; het gebruiken bij iets engs.
Over dat vastlopen; misschien kun je terug gaan naar ministapjes (en dan bedoel ik dus echt miniscuul), zodat de kans op succes gegarandeerd is? Want daar draait alles om. Of buiten de box denken, dus de oefening op een hele andere manier benaderen (of andere oefening.) Vaak een kwestie van wat experimenteren. Op de site die ik eerder noemde, vindt je vast ook veel goede info.
Akke (mag ik je gebr.naam ff afkorten?) wat leuk dat je het ook zoveel gebruikt. Ik doe het dus ook met alles en kan eigenlijk niet eens meer anders trainen, ben ik bang. En dat van die wasmachine...hahahaha... dat ken ik wel hoor.
Ik kom overal schijfjes wortel, handjes muesli e.d. tegen. Echt erg.
Maar het werkt gewoon zo goed he, met belonen. Je hoeft nooit meer ruzie te maken met paard. En ze vinden het zelf leuk
Heb ik gisteren mijn probleem op het net gepleurt... is het alweer opgelost. Haha. Vandaag liep ze als een speer; stevig doorstappen, oortjes erop. Braaf paard.
Ik denk dat ze in de war is gekomen omdat mijn man haar liet halthouden en dan beloonde. Ze werd dus steeds beloond voor het halthouden, terwijl ik haar beloonde voor het doorstappen en ook iedere keer op het moment clickte als ze voorwaarts was (ze vond werk in de wei zo zinloos dat ze in het begin niet liep -wilde liggen- en als ze liep, dat tergend traag deed) En onze silja haat nu eenmaal verwarring. Ze wil altijd absolute duidelijkheid anders wordt ze sjaggie.
Maar ik was dus begin van de week opnieuw begonnen en vandaag was blijkbaar de franc opeens weer gevallen.