Ik zoek graag tips en handige trucjes om een van onze 2 span paarden steeds als ze samen voor de wagen staan.
Of ze nu links of rechts staat vol naar buiten hangt en vandaag liep ze gewoon niet meer op haar eigen benen en gleed ze dus steeds weg.
tuig, leidsels heb alles nog maar 100x gecontroleerd, Ik heb het toen maar dressuurmatig op gepakt maar dat hielp ook niet ze bleef vol naar buitenhangen.
in stap vooral was het heel erg en draf kon ik haar er nog redelijk recht voor krijgen maar ze hield de hele boel op en liet het andere paard het meeste werk doen.
Morgen komt een vriend van mij die me waarschijnlijk ook nog wel helpt, maar iemand die zijn ervaring wilt delen?
tips en trucjes om het zelf op te gaan lossen zijn altijd welkom want ik heb niet altijd iemand bij me die er ook echt verstand van zaken heeft.
Toch snap ik niet helemaal waarom ze dat doen, ze hebben wel vaker in twee span gelopen niet bij de nieuwe eigenaren waarvan ze nu zijn.
Vandaag was het gewoon een drama waarbij ik me toch wel wat onprettig voel en me zorgen maak waarom ze dat doet