Ben al een tijdje bezig met beleren (eerst een fries maar door omstandigheden kom ik daar niet meer) en nu weer bij een andere stal een shetlandertje. Hij pakte het mega goed op (in Februari pas begonnen met lange lijnen, tuigen) en zodoende van de week voor het eerst het karretje erachter. Het karretje is echt n houten plank met vier wielen eronder. Misschien ga ik dat ding opknappen (al weet ik echt niet hoe!), of ik ga sparen voor een nieuwe (het is maar een tijdelijke verzorgshet dus ik moet daar nog even goed over nadenken). Er zit geen zweng aan de kar, wel een soort van pinnen aan het lamoen, waar je de strengen aan hoort te bevestigen. Een zweng zelf maken lijkt me nogal gevaarlijk, maar die dingen zijn nergens los te koop. Is er een andere oplossing?
Zie hier ons mega ontspannende rondje door het bos, het filmpje is gefilmd door zn verzorgstertje (6jr) dus het is een wat wiebelig beeld en je krijgt een zere nek van het naar links draaien. Sorry daarvoor

Als je tips hebt zijn ze welkom, graag wel opbouwend! Dat ik te weinig contact met de mond heb weet ik, maar we komen daar geen verkeer tegen en hij mocht lekker genieten en zn nekje een beetje strekken.