Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Brendaaaa schreef:ik heb inmiddels bij de menner ook strengbussen gekocht, dus als het goed is kan ik nu veilig de weg op! Strengbussen, veiligheidssluitingen en een veiligheidssluiting voor de broek.
Brendaaaa schreef:Ik heb inderdaad nu exact de combi van het plaatje hierboven. Ja, ik was gewaarschuwd dat het zou rammelen, maar dit is een compleet orkest aan je kar! Dat ze daar niet wat anders voor verzinnen is onbegrijpelijk! Ik snap nu dat ik dus idd beter wat anders had kuinnen kopen, maar ja, dit was allemaal al prijzig genoeg dus ik moet het er maar mee doen. Ik heb ook een heel nieuw tuig aangeschaft, dus heb idd de strengen kort genoeg nu.
Doorlopende strengen zal idd ook wel wat minder klapperen:-) Maar ik kan me niet weer een nieuwe toestand veroorloven momenteel. Ik ga idd de lamoen maar beschermen.
lanouska schreef:wij hebben dit aan de snelsluitingen van de voorste paarden van een 4span dit omdat je met hun zware staarten zelf de sluitingen optrekken maar kan je natturlijk ook gebruiken tegen het lawaai
http://www.letty.nl/mensport/veiligheid ... lip-covers
Brendaaaa schreef:Ik heb inderdaad nu exact de combi van het plaatje hierboven. Ja, ik was gewaarschuwd dat het zou rammelen, maar dit is een compleet orkest aan je kar! Dat ze daar niet wat anders voor verzinnen is onbegrijpelijk! Ik snap nu dat ik dus idd beter wat anders had kuinnen kopen, maar ja, dit was allemaal al prijzig genoeg dus ik moet het er maar mee doen. Ik heb ook een heel nieuw tuig aangeschaft, dus heb idd de strengen kort genoeg nu.
Doorlopende strengen zal idd ook wel wat minder klapperen:-) Maar ik kan me niet weer een nieuwe toestand veroorloven momenteel. Ik ga idd de lamoen maar beschermen.
Brendaaaa schreef:Het schijnt dat dat niet stevig genoeg is...ik heb die dingen er speciaal bij gekocht (na laten sturen ook nog) omdat ik begreep dat het uiteinde van je streng niet stevig genoeg ervoor is om de kracht te kunnen dragen? Ben dan ook wel verbaasd eigenlijk dat jullie dat al jaren doen? Ik ben een beginner, en dit is me echt met klem afgeraden hier op bokt toen.