Maar vandaag was geen gewone fleemdag. Neen .. omdat [***] het flemen zo leuk vindt heeft baasje wat bedacht om het wat moeilijker te maken (baasje vindt het een uitdaging, [***] vindt het maar vervelend dat hij moet gaan nadenken
). Vanaf nu maken we een onderscheid tussen:- Flemen
1.

2.

- En lachen!
3.

Al lacht hij nog een beetje groen heb ik zo het idee
4.

5. Hij zag wat .. maar toch maar lachen

6.

7. En hier willen we naartoe!

Hij vond het nog moeilijk, de sukkelaar
Maar komt goed 
Tussendoor hebben we ook nog wat andere dingetjes gedaan.
Neen-schudden, ja-knikken, spagaat een keertje en het begin van tong uitsteken

8.

9. I'm watching you

10. I'm really watching you!

11. En als hij alles tegelijk wil doen krijg je zoiets ...

We waren wat aan het rommelen onder het afdak (het regende nogal maar [***] liet zien dat flemen daar totaal geen probleem was en aangezien ik net daaraan wilde werken: ideaal
) en toen weet ik niet wat er gebeurde, maar toen ging hij richting spagaat (héél erg spagaat) en ging hij buigen
(hij kreunde wel enorm, volgens mij was het zwaarder dan ie verwacht had
). Ik heb daarop geclickt en beloond en toen ben ik gaan wachten ... 12. Even later heb ik dit kunnen vastleggen

Maar ik was te snel met reageren
dus toen stopte ie weer
Het is daarna niet meer gelukt, hij vond het wel weer goed geweest ... maar het zit er dus wel in

13.

14. Tong uitsteken

Meer een toevalstreffer dan dat het daadwerkelijk al zo goed gaat .... het gaat niet slecht (maar foto's nemen terwijl je bezig bent met iets nieuws lukt dus niet
) maar het is denk ik weer een trucje dat even in de kast moet blijven en er dan spontaan en goed uitkomt .. hij mag er eens een nachtje over slapen van mij 
Dit was het dan, bedankt voor het kijken
Heb wel 1x met hem gewerkt met gewoon een hindernis in de piste, waar we niks mee deden (behalve op het einde mocht ie even springen). Vandaag wilde ik ook weer een blok erbij zetten en niks mee doen, maar omdat het regende en we het meeste onder het afdak hebben gedaan (behalve op het einde even een klein stukje toen het even stopte met regenen) heb ik dat maar niet gedaan. Maar komt goed
). Dus het is niet zomaar even kunstjes eruit gooien, het is een vak op zich 
Hoort ook nog een volledig bijpassende leadrope bij