Het lamoen is te breed en zo'n sulky is veels te hoog waardoor deze op de rug drukt en niet in evenwicht is. Daarbij heb je een kliktuig nodig. Conclusie: nee, het kan niet
Het kán wel, ik geloof dat bokker Dennis ook een echte draverssulky heeft/had, samen met een kliktuig. Maar dit dan wel allemaal speciaal voor shetten.
Nadeel is dat die draversulky's, speciaal op maat voor shetten, volgens mij vrij moeilijk te vinden zijn. En ze moeten wel echt in shetmaat zijn. Daarnaast heb je idd een dravers/kliktuig nodig. Het is dus wel mogelijk, maar wel onder deze voorwaarden.
Idd, ik had een inimini 'dravers' sulky met een klein kliktuig er bij. Erg leuk en schattig, maar niet erg confortabel.
Heb ook een 'gewone' dravers sulky gehad jaren terug. Dat ging ook wel, maar zat veel te ver van mijn pony af (kwa zit hoogte en lamoen breedte ging het wel, waar ik hem vandaan ahd hadden er ook een shet voor).
Wil je mee doen aan de minidraverijen? Dan zou ik gewoon eens gaan kijken in Alkmaar en daar rond vragen .