tas voor om middel of iets anders handigs voor beloning

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mastrootje

tas voor om middel of iets anders handigs voor beloning

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-11 16:57

Wat hebben jullie voor soort tas om je beloning in te doen? Tot nu toe altijd een tas op de grond maar dat betekend dat je telkens terug moet ervoor.
Loop hier al heel lang tegenaan maar ik heb hem nu eigenlijk wel echt nodig...

Hebben ze iets bij de zeeman ofzo?

Zit momenteel in de stad dus zou makkelijk bij veel winkels kunnen komen :) die simpele dingen die als buidel om je buik gaan heb al in geen jaren meer gezien... Zouden superhandig zijn!

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 16:59

Ik zag hier bij de tassenwinkel laatst nog wel heuptasjes van het merk Dakine. Misschien is dat wat voor je, voor honden heb je vaak ook wel beloningstasjes die je makkelijk aan je riem kan maken. Wij hadden ze vroeger ook altijd voor het skiën en dan kwamen ze gewoon van een sportwinkel.

EDIT: bedoel je zo iets? http://www.planet-sports.com/en/product ... _info.html

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 17:01

Bij de Action heb ik ze zien liggen, die gewone ouderwetse heuptasjes. Voor een euro of 3 geloof ik ;)

Mastrootje

Re: tas voor om middel of iets anders handigs voor beloning

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-11 17:02

Ja zoiets bedoel ik Liedje89.

Dankjewel GamblersCup :) dan rij ik zo even langs de action!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 17:03

Ik heb toevallig erg recent bij de AS Adventure (weet niet of ze dat in Nederland hebben maar neem aan van wel? :+ ) 2 Eastpak-tasjes gekocht .. een gewoon buideltasje en een kleiner formaat. Dat laatste gebruik ik nu voor de beloningen in te doen, werkt goed :j Moest ik toch te kort komen ga ik gewoon bijhalen, hebben we meteen even pauze ;)

Vind niet zo direct een foto, maar dat kleiner tasje kan je normaal wel terugzien in de videos in het topic in mijn onderschrift bv. Ik heb het gewoon aan mijn broek hangen ;)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 17:03

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 17:09

GamblersCup schreef:
Bij de Action heb ik ze zien liggen, die gewone ouderwetse heuptasjes. Voor een euro of 3 geloof ik ;)

Is er iets wat ze niet hebben bij de action :P .

3uitenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 19:19

De 'bananentasjes' van F.R.A. ik heb ze nog niet op m'n website staan, maar kan ze wel bestellen en ieder geval informeren naar de prijs ervan. Ze zijn ook geschikt om mee te rijden en hetzelfde idee als een heuptasje.