Toen ik Hanna van stal haalde en aan de box vast zette, schrok ik eerst wel even, ze stond helemaal te trillen
Eerst maar thermometer erbij en haar temperatuur was goed. Ze gedroeg zich ook normaal, dus alle deuren eerst maar dicht en dekentje op, toen was het weer goed, wat ze toen had geen idee, maar ik vond het wel even eng!
Toch maar rustig opgetuigd en ingespannen, heb er helemaal niks meer van gemerkt, heel apart. Misschien kou gevat ofzo, ze staat nu in ieder geval met zweetdeken op in de box en zo heeft ze vandaag ook in het land gestaan. De wind was vandaag wel wat koud natuurlijk, maar goed. Mijn vriend was er ook even te kijken en heeft een paar *ahum*, zo'n 100 foto's gemaakt. Ook heeft een vriendin van mij een paar foto's gemaakt met de camera van een clubgenootje. Zie hier het resultaat
We hadden trouwens 1e proef 171 punten en 2e proef 180, vaardigheid 3 balletjes en 2 seconden te langzaam
De laatste 2 balletjes van de vaardigheid had niet gehoeven, ik nam de wendingen (rechtsom, Hanna haar slechte kant) veel te krap dus dat ging niet goed, balen! Commentaar bij de beide proeven was vooral de aanleuning, Hanna moet ook nog wat meer buigen bij de nek. Met stappen gaat dit al heel netjes, maar in de draf vindt ze het nog wat moeilijk. Maar, voor een pony van 18 jaar die nu ongeveer 9 maanden dressuur loopt voor de kar, vind ik het zelf niet slecht
Inrijden

Hier werd ze even behoorlijk sterk (vlogen een paar friezen door de bak), maar deze foto heeft wel iets

Buiten even verder inrijden, de binnenbak werd een grote stofbak

Onderweg naar de eerste proef
Eerste proef, foto's van Klaske
A-C binnenkomen, denk ik
Hanna is heel moeilijk met nette wendingen rechtsom, zie hier het resultaat
Vind haar beentjes wel stoer op deze foto
Tweede proef, foto's van Klaske
Onderweg naar de proef
Tweede proef, halsstrekken (en mn hand gaat er vandoor
)Halthouden
Vaardigheid, Harmen zijn foto's

Vaardigheidfoto gemaakt door Tineke