[AR] Marathon Cornwerd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tetske_D

Marathon Cornwerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-11 22:48

Ook wij hadden vandaag marathon in cornwerd.
De eerste buitenmarathon weer voor ons.. Jammer dat er in Cornwerd dressuur bij was. Dat heeft ons een beetje genekt.
We waren snelste in de marathon alleen erg slecht in de dressuur. Ook hadden we de snelste tijd in de waterbak.
Al met al toch nog 3e geworden bij de dubbelspan ponys.
Hier een paar fotos van de wel erg diepe waterbak.. Snap nog steeds niet dat we daar de snelsten op waren..

Afbeelding
Afbeelding
Als je goed kijkt zie je dat mijn rechter(voor de kijkers links) pony al even kopje onder gegaan is..
Afbeelding
Afbeelding
Zo diep was de waterbak dus..
Afbeelding

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 22:50

Afbeelding
koppie onder foto even zichtbaar gemaakt :)

Rhine_

Re: Marathon Cornwerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 07:10

Mooi span!

_kajo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 09:05

Wat ben je snel. Niet alleen in de marathon maar ook met het plaatsen van de foto's hier op bokt. Ik had ze nog maar net online staan.

(ps toen je het gister over picasa had bedacht ik me dat ik net zo goed een speciaal picasa album kan openen voor de marathon, dan is er vast wel genoeg ruimte om alle foto's van de competitie te plaatsen. Het uploaden gaat nu een stuk sneller dus staan ze ook veel sneller online, hoeven jullie menners ook niet zo lang te wachten.)

ilovemoney

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 11:05

Leuke combinatie om naar de kijken, zijn jullie speciaal in het oranje gegaan of hebben jullie altijd die kleur?

bontgeweld

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 12:38

goed bezig in de marathon!! nu nog ff goed dresuur trainen:P

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 13:26

Goed gedaan, Tetske! Las het al op hyves. Al druk aan het trainen voor Oenkerk?
Ook weer lekker dressuur erbij..

Gave foto's!

tetske_D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-11 17:36

@ karin: Super mooie fotos weer hoor! topp.. ben blij dat je ze er altijd zo snel op hebt! En misschien wel een goede tip over picassa..
@ilovemoney: Wij zijn altijd in het oranje. Dat is onze kleur.. En met koninginne dag is het natuurlijk wel erg speciaal :)
@Pamela: Ik ga niet naar Oenkerk.. Daar is dressuur en dat ga ik niet meer doen ;) Nee we zijn op vakantie dan. Dit was de eerste en laatste marathon met dressuur dit seizoen;)

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 00:44

Wees maar blij met Karin, Tets. De foto's van Kampen zijn nog steeds nergens te bekennen -O-
Jammer van Oenkerk, maar vakantie gaat natuurlijk voor! Wordt mijn eerste mendressuurproef.
Eens zien wat we ervan gaan maken. Tot in Gersloot?