Welsh Biscuit doet álles voor snoep,zelfs als k niks vraag..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

amyz

Welsh Biscuit doet álles voor snoep,zelfs als k niks vraag..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-11 20:00

Hihi, arme Bis :+
Biscuit is een 2-jarige Welsh Mountainhengst en intussen al 1,5 jaar mijn beste vriendje :D We doen tegenwoordig samen wat lichte VD-oefeningetjes, dus apporteren bijvoorbeeld.. Maar ook wat ''light-versies'' van de grotere kunstjes... Op een gegeven moment combineerde Bis eea, en ontstond er een mooi nieuw kunstje dat hij in t filmpje ook uitgebreid demonstreert.

Maar ik moest gewoon zo lachen vandaag... Na een paar kleine oefeningetjes stond ik ff in gedachten verzonken.. Bis dacht ''ehhhh... Maar vrooouuwwtjeeee, ik wil snoeeeep!!'' en ging dus maar een eind weg proberen om die klik te horen die een beloning beloofde. Helaas t állergrappigste gemist, toen ging ie achteruitdraaiend in een halve cirkel om me heen, onderwijl driftig met zn voorbenen zwiepend (overkruisen, light-Spaanse Pas, eigen kunstje, pas aangeleerde naar achter meppen van bal met voorbenen, maar dan nu zonder bal, samen schrapen... Combineer dat allemaal in je hoofd... ja, zó zag het er inderdaad ongeveer uit :') ) en met zn kin op zn borst (light-buiging)... Ging zowat gestrekt :') Iets later had ik gelukkig wel de tegenwoordigheid van geest om mn camera even te pakken, maar die briljante combi's liet ie natuurlijk weer niet meer zien, helaas...

Anyway, toch wat driftige pogingen vast weten te leggen. Tussendoor vraag ik een paar keer iets van hem om hem toch een beetje enthousiast te houden, hij deed immers zó zn best om t goed te doen..

Genoeg gekletst, hier Bis zn woeste pogingen :D

Een berichtje is natuurlijk altijd leuk :D

E_Nalanta

Re: Welsh Biscuit doet álles voor snoep,zelfs als k niks vraag..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 09:32

Hahahaha! _O- Wat een figuur! Je ziet hem natijd ook echt zo dreug kijken: 'ja, eh, dus... brokkie?' :))

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 09:43

wat schattig!!

Nienke96

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 19:57

hahaha hij blijft die buiging maar maken, de stakker :P

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-11 12:36

Hihi ja, hij heeft nog niet helemaal begrepen dat er sprake is van meerdere losse kunstjes :') Gooit alles maar op 1 hoop, voorheen was die buiging ook gewoon netjes met uitgestrekt been, maar omdat we toevallig samen schrapen hadden geoefend combineert ie t maar :=

marysa12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 13:43

geniaal beest :D