Ik vind het er al super gaaf uit zien! Heb zelf weinig tot geen ervaring met de dubbele lijnen, want wij lieten hem altijd zonder lijnen los .. maar terug bij het topic, ik denk dat andere mensen hier beter over kunnen oordelen, maar ehm.. Het ziet er voor mij al super uit voor jullie!
Haha jij bent altijd zo creatief met de paarden, echt leuk om te zien! Ik denk dat de longeerlijn het best door het onderste gaatje kan maar ik heb niet echt verstand van dubbele lijnen dus ik weet niet wat de ideale lijn is.
Touwen zitten zo prima hoor, zo krijg je ongeveer het zelfde effect als je handen, doe je ze lager ga je meer inwerken op de lagen en dus het zelfde effect als dat je je handen laag zou houden.
Leuk gedaan zeg, ik hou ook echt van afwisseling met of zonder succes! Ik zou voortaan lekker met twee slofteugels als 'stuur' gebruiken, heb je niet nog een lang touw achter je aan of in je handen.
Shinedown
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-11 11:27
--
Laatst bijgewerkt door Shinedown op 14-04-22 09:53, in het totaal 1 keer bewerkt
ik zat ook altijd in de knoop met de lange lijnen, totdat iemand mij de volgende tip gaf: pak beide uiteinden van de lijnen, rol ze een paar keer op en neem de rol die je dan hebt in 1 hand ipv in elke hand 1 rol touw. Op de een of andere manier scheelde dat een hoop met in de knoop raken. Verder gewoon vasthouden zoals je de teugels vasthoudt. Je kunt er trouwens op deze manier ook naast gaan lopen ipv erachter.