Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ilona__ schreef:Hij reageert prima op het bit! Maar ik dacht dat het andersom 'hoorde'
Bedankt voor je reactie, ik ga het linkje even doorlezen.
loveidefix schreef:Ik heb de ribbeltje op zijn tong gedaan. Nu heb ik het idee dat dat voor idefix echt niet werkt want hij gooit de heletijd zijn tong over het bit heen!Nu kan dit ook komen doordat mijn bit iets te laag hing doordat ik nog er een beetje achter moet komen hoe hij mooi hangt, maar er zaten geen gaatjes dus eerst nog gaatjes erbij knippen. Maar zou dat komen door dat t bit te laag hangt of door de ribbels?? hiervoor liep hij op een gebroken bitje
loveidefix schreef:Ik heb de ribbeltje op zijn tong gedaan. Nu heb ik het idee dat dat voor idefix echt niet werkt want hij gooit de heletijd zijn tong over het bit heen!Nu kan dit ook komen doordat mijn bit iets te laag hing doordat ik nog er een beetje achter moet komen hoe hij mooi hangt, maar er zaten geen gaatjes dus eerst nog gaatjes erbij knippen. Maar zou dat komen door dat t bit te laag hangt of door de ribbels?? hiervoor liep hij op een gebroken bitje
Ilona__ schreef:@ JoyCiej: we hebben eerst het hele tuig in de leercreme gezet, en toen in de schoenpoets. Het poetsen opzich was niet nodig, qua vetten. Het tuig is super soepel, maar helaas een tijdje in de kast gelegen waardoor het dof is geworden, en met de leercreme werd het niet optimaal zwart, zelfs niet na enkele keren. Toen hebben we op een klein stukje de schoenpoets geprobeerd, en dat werkt prima. Het lijkt mij inderdaad ook niet erg goed om het bij wijze van spreken wekelijks in de schoenpoets te zetten![]()
Het beslag, de leidselogen e.d. hebben we opgepoetst met fijn staalwol, werkt ook prima!