Anne deed het op het begin netjes maar daarna wilde madam wat uitproberen en deed ze niet zo braaf. Heb ik haar een aantal keren weggestuurd en daarna was ze toch wel geschrokken van mij
dus heb ik wel wat lekkers erbij moeten pakken om haar weer een beetje gerustellender te maken met vrijheidsdressuur, wat je ook wel op filmpjes zal zien, maar dat is uiteindelijk gelukkig helemaal goed gekomen
! En daar gaat het om 
Anne en ik zijn nog niet heel lang bezig met vrijheidsdressuur, compliment zijn we niet meer mee bezig, Anne voelt zich er niet goed bij merk ik. En ik daardoor ook niet, dus houden we dat nog even helemaal achteraan en zie ik vanzelf wel wanneer Anne er wel weer aan toe is!
Ik had de video camera mee gesleept, en op de badkuip neer geplant. Wist niet hoe ik er een timer opzette, of iets anders, dus je ziet hem mij elke keer aan en uit zetten
Klik op de foto voor het filmpje:
Anne haar lompe 'pas' :

Flemen, nee schudden, mooi staan:

Buigen(op het eerste filmpje staat ze lekker charmant, had pas op het eind in de gaten dat ze zo stond, ze is niet overbouwt, maar dat lijkt nu
):

Als jij dus op de singelplek duwt duwen ze terug en zal de schoft omlaag gaan en dat is waar je uiteindelijk heen wil!