[AR] tuigje van horseshopinternational

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Lindy_

tuigje van horseshopinternational

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-11 10:03

Hoi!

http://horseshopinternational.nl/produc ... ts_id=1278

Ik wil voor mijn verzorgshetlander dit tuigje gaan bestellen in het zwart. Nu vroeg ik me af of iemand een foto van de zwarte versie hiervan heeft?

Het gaat om een vrij slanke pony van +/- 93 cm schofthoogte. Zou dit tuig haar dan passen?
En verder ben ik ook wel benieuwd naar ervaringen met dit tuigje en met horseshopinternational.nl in het algemeen. ;)

Ik heb overigens de winkel ook al gemaild met deze vragen, maar die antwoorden niet. :n

JoyCiej007

Re: tuigje van horseshopinternational

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 10:41

Als ik de foto (en bijbehorende prijs) zo zie, dan lijkt het me eerlijk gezegd helemaal niets, al heb ik natuurlijk
geen ervaring met het tuig 'in het echt'. Leer lijkt van bedenkelijke kwaliteit, vind het schoftje ook wel heel dun en plat.
Weet niet wat je er precies mee wil gaan doen?
Je kan beter tuigen 'in het echt' bekijken, dan kan je namelijk meteen voelen.

Misschien kan je beter gaan kijken voor een 2dehands, goed tuigje op Marktplaats? Die zijn er best veel, vaak nog goede merktuigen ook, voor niet al te hoge prijzen.
Als je er dan íets geld bijlegt, heb je echt een goed bruikbaar tuig van goede kwaliteit.

pantarhei

Re: tuigje van horseshopinternational

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 14:12

iksluit me aan bij de vorige poster