Leren vliegen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Leren vliegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:16

Een piepklein filmpje (volgens mij net 1 minuut?) van leren vliegen met [***]. Met alle bloopers die daarbij horen (weigeren, struikelen enz 8-) ) maar het was gewoon geweldig leuk om samen te doen.

By the way: het enige wat ik van plan was, was [***] leren om tussen en smal gangetje van cavaletti door te stappen en te draven. De rest is vrije improvisatie. En geen idee waarom die wolkjes zo heftig roze zijn in de video still. *\o/*
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-11-22 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt

suuzepuus

Re: Leren vliegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:18

Super leuk om te zien dat je paardje zo leuk met je meedoet!!!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:18

Nouja je schoenen zijn in ieder geval opvallend :))
Nee ziet er leuk uit! Je paardje kan al 1 seconde vliegen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 23:15

Als het schoenen waren, waren ze helemaal leuk geweest, :j maar het is de broek.

En [***] vliegt nu inderdaad nog maar 1 seconde, maar tel je al die losse secondes uit het filmpje bij elkaar op, dan kom je toch al snel aardig in de buurt van een transatlantische vlucht. :D

iloveyellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 06:59

haha! Geweldig :') jij ligt ook een keer helemaal dubbel!

Hij volgt wel goed zeg! :j

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 08:26

Hé heb jij speedy nog niet zo lang? Want ik herkende je helemaal niet, zag nu ineens de naam en toen dacht ik jij had toch blacky en sjors? :P
(ik zie nu ook dat je nog een boek hebt, die ga ik natuurlijk ook bestellen, ben nog steeds fan van het vd boek :D )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 10:00

Het andere boek is er nog lang niet hoor! Dat staat blijkbaar verkeerd op de website en moet ik nog eevn aanpassen. En [***] is nu ongeveer een jaar mijn verzorgpony, hij staat namelijk net iets dichter bij waar ik nu woon. Maar misschien mag hij als het zover is ook in het nieuwe boek. ;)

@ Iloveyellow: Vraag ik of hij over een paar autobanden springt dan weigert hij, maar dan wijs ik naar de cavaletti zweefduik en dan spring hij wel.. Toen lag ik ook wel even dubbel, ja! :')

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 17:17

Wat onwijs zeg :D
volgens mij hebben daar baasje en pony enorm veel lol _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 17:53

Jazeker. Het was ook geweldig leuk om te doen! Mijn vriend klaagde al dat ik veel mooier sprong dan [***]...

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 20:48

hahahaha _O-