We mochten onze kunstjes komen laten zien op de opendag van de manege hier verderop.
Om kwart over 8 waren we de poepvlekken die ze 's nachts in de stal had opgedaan aan het wegpoetsen en de hoefjes in de lak aan het zetten.
De laatste spullen bij elkaar geraapt en vertrokken.
Iris is nog nooit langer dan 3 kwartier niet thuis geweest dus dit was de eerste x zonder haar 2 maatjes.
De heenreis ging onwijs goed en ze hobbelde vrolijk achter ons aan.
Toen we aankwamen moesten we eerst al gelijk langs een springkussen, had ze nog nooit gezien en dacht dat ze daar wel even naar moest kijken voordat ze erlangs liep, maar nee hoor ze liep vol vertrouwen langs het springkussen en door de mensenmassa heen

Ik mocht mijn kunstjes laten zien in een weitje, naast de bak.
We hebben haar eerst even laten grazen daar zodat ze kon uitrusten van de wandeling en alles eens goed kon bekijken (wat niet nodig was).
Al snel heb ik haar op het blok gezet en ging ze al gelijk op de foto, mijn fotomodel.

We zijn wat opwarm-oefeningen gaan doen en al snel stonden er aardig wat kinderen te kijken.
Toen moesten we een tijdje uit ons weitje omdat er even 2 haflingers in moesten.
Dus, blok verhuist naar de mensenmassa en Iris daarop geparkeert.
Daar heeft ze een hele tijd gestaan met een hele groep kinderen om haar heen.
Geweldig hoe ze met hun omging, kroelen, kusjes geven, jambette doen als hun het vroegen, zo lief

Ze ging al snel rond tussen de kinderen als: 'zachte kleine pony', 'Circus pony' en elk kind wist haar naam

Daarna heeft ze even pauze gekregen en mocht ze in een box van een manegepaard staan, alsof ze er al jaren stond, stond ze in die box.
De groep kinderen verplaatste zich al snel naar de box dus echt rust had ze niet

In de tussentijd ben ik met 1 van de haflingers bezig gegaan en die kan ondertussen ook op het blok staan!
Mijn vriendin en ik zouden even naar een show gaan kijken en daarna mocht Iris weer naar het weitje om weer bezig te gaan met VD.
Maar toen ik om mij heen keek zag ik ineens de zoon van de manege-eigenaar met Iris staan

Het manegepaard moest weer in de stal en Iris moest er dus uit, dus hebben we de show op een afstandje staan te bekijken en ondertussen genoot Iris weer van alle aandacht.

Wij zijn weer naar ons weitje vertrokken en zijn weer begonnen met wat kunstjes.
Door het lekkere gras was de aandacht niet volledig op mij waardoor de buiging maar 1x wilde lukken maar ondanks dat ben ik hartstikke trots op haar!
Van de kunstjes heb ik niet veel foto's jammer genoeg.

Om 3 uur zijn we weer na een lange maar érg leuke dag naar huis gegaan, waar ze het niet mee eens was want ze vond het daar wel erg gezellig

Het was een super leuke en leerzame dag en zeker voor herhaling vatbaar.
We gaan dit jaar weer veel oefenen en volgend jaar zijn we gewoon weer van de partij!

Maar wat ben ik trots op mijn mini-poownie zeg