In het begin van de trainingsperiode, begin dit jaar, kon ze nog wel eens paniekerig reageren, maar, wie immer, ik heb van haar een heerlijk tuttelpaardje gemaakt en ze pakt nu alles heel snel en goed op.
1. Inspannen

2. Voor de veiligheid aan twee kanten hulp, ik loop er achter mocht er gewicht nodig zijn, kan ik op de koets springen, maar in de bak is het behoorlijk zwaar, dus alleen in geval van nood(was niet nodig bleek)

3. twee man minder in de buurt, maar wel nog aan een lange lijn, de hele tijd heel braaf

4. ALs ik eerlijk mag zijn vind haar echt een goed formaatje hebben voor deze koets

5. Braaf zijn begint met halthouden, iets wat ze 8 weken geleden nog niet echt beheerste, nu kan ze rustig een kwartier stil staan, zonder commado gaat ze niet van de plek(bedenk dat ik de kijk richtingvan haar een veulentje door de draad heen was gesprongen en haar mama vlak langs de bak helemaal gek werd) Ze staat hier los, lijn zit hier niet meer eraan
6.Helemaal los door de bak heen rijden. Ik ben zo trots op haar

Het tuig en afstemmingen op de kar gaan we de komende week nog verder naar kijken, dus tips mogen altijd. Dit tuig wordt nu alleen nog gebruikt voor de training.