Als eerste het springen aan de hand. Je legt samen met je pony een parcours af en dat moet zo snel mogelijk. Balken en weigeringen leveren uiteraard strafpunten op. Toen Umpire het parcours zag begon ie al te stuiteren, en ik moest moeite doen om geen vliegende start te maken

In deze rubriek zijn we 5e geworden (van de 16 deelnemers) en ik geloof dat nr. 1 slechts 3 sec. sneller was

Ten tweede de Agility. Ook hier had Umpire er absoluut erg veel zin in. Zoveel, dat ik m soms echt even af moest remmen omdat we anders het hele parcours doorvlogen

Hele mooie 2e plaats (van de 10 geloof ik), ook weer vlak achter nummer 1

En als laatste de Agility aan de lange teugel. Een nieuw onderdeel sinds vorig jaar maart. Het principe is hetzelfde als de gewone agility, alleen maakt het het natuurlijk lastiger dat je erachter loopt en je pony dus voorop moet. Ook is het soms moeilijker sturen wanneer je pony overenthousiast wordt

4e plaats (van de 7) geheel terecht want we hadden echt een aantal foutjes die tijd gekost hebben.
Umpire bloeit echt helemaal op op zo'n dag, soms wordt ie overenthousiast, maar hij heeft er voornamelijk heel veel plezier in