Wie wil les Eef Veenstra, omg. Stadskanaal/Borger ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

freespirit

Wie wil les Eef Veenstra, omg. Stadskanaal/Borger ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 16:53

Ik zou graag Eef Veenstra (Parelli ** Instructeur) naar Buinerveen (omgeving Stadskanaal/Borger) laten komen om les van haar te krijgen. Wie heeft daar ook interesse in ? Buitenbak 20x40 (met accessoires: springmateriaal/zeil e.d.) aanwezig, roundpenn 18 m doorsnee aanwezig en weiland 5000 meter voor groentehap en/of liberty oefening. Tevens 1 box (of weiland) vrij om paard even in te zetten tijdens de koffie.

Behalve dat we de reiskosten dan zouden kunnen delen lijkt het me erg gezellig en leerzaam om met meerdere personen te zijn.

troi

Re: Wie wil les Eef Veenstra, omg. Stadskanaal/Borger ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:21

Zou je de les dan bij jou willen? Mijn paard staat in de buurt van stadskanaal (Alteveer) en ik zou best interesse hebben (moeten we natuurlijk nog wel de prijzen enzo bespreken want daar heb ik geen idee van) maar ik heb geen vervoer.

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 19:33

Het zou dan de bedoeling zijn dat Eef op onze locatie de lessen geeft. Omdat het voor haar ruim een uur rijden is, zou het fijn zijn wanneer er meerdere mensen les van haar zouden willen hebben. Ik stel mijn locatie (bij ons huis) daarvoor ter beschikking.

Kosten van een privé les van Eef zijn (een welbestede !!) 50 euro per uur (leden Parelli Savvy Club 40 euro). Max. 2 mensen/paarden in een les. (deel je een les met z'n tweeën dan betaal je beide 25 euro)

De reiskosten om Eef naar onze locatie toe te laten komen delen we dan met z'n allen.

Met vervoer kan ik je helaas niet helpen.....

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 08:18

Helaas dan gaat het over. Succes.