Ik ben sinds kort actief op bokt en wou ook een aantal fotos delen met jullie.
Afgelopen zondag was er een vaardigheidswedstrijd( niet officieel) in Franeker.
Normaal rij ik altijd dubbelspan maar ik wou ook wel een enkelspan proberen. Ik zou mijn 'motor' Doortje meenemen maar toen ik die zaterdag uit de box haalde stond ze op 3 benen. Ze haf vast gezeten in de box. Gelukkig lijkt het nu al een stuk beter.
Dus heb ik Eline maar meegenomen. Eline is een welsh van 16 jaar. En als ze geen zin meer heeft dan stopt ze met lopen.
Dus ik ging er totaal zonder verwachtingen naar toe.
Ook hadden we Danielle mee genomen. Die heeft een shet die voor de sulky staat. Omdat ik toch maar 1 in de kar had staan kon ze mooi mee.
Danielle moest als eerste starten. Die deed het lekker rustig aan. In de eerste rit reed ze over een pion heen. Verder ging het wel netjes. In de 2e rit gooide ze het tempo wat omhoog en reed ze geheel foutloos. Wel had ze op een gegeven moment de streng los en ston de pony na de finish zowat zonder kar. Gelukkig is het zo als je ho zegt tegen polly dat ze stilstaat:D
Toen moest ik rijden. Ik had Danielle mee achterop. Het parcours was niet echt lastig maar er zaten wel een paar vreemde wendingen in.
Eline deed het de eerste keer super. Lekker alles in een galopje. Had ik niet verwacht. De 2e rit was ze moe. Ze hield op met galopperen en die tijd was ook wat langzamer dan de 1e rit.
Wel goed genoeg voor een 4e plek:D Super trots!!

Als ik weet hoe iik er fotos op moet zetten dan komen die ook nog:P
Groetjes