) maar diep van binnen blijven het natuurlijk vrijheidsdressuurpony's in hart en nieren. Oftewel; niet l*llen maar voeren.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) maar diep van binnen blijven het natuurlijk vrijheidsdressuurpony's in hart en nieren. Oftewel; niet l*llen maar voeren.

Slofje schreef:Wat een heerlijk vertrouwen is daar te zien
Toen [***] omrolde rolde en ik naast [***] stond, dacht ik eerlijk gezegd vooral 'O wee als jij [***] straks in zijn neus bijt, [***]...' want over het algemeen grijpt etterbakje nummer een zijn kans op wat pay back time als ettertje nummer twee ligt,
maar deze dag waren ze voor hun doen extreem vergevingsgezind tegen elkaar. Ze blijven me verrassen!
erg goed bezig... complimentjes!!! 

Herken het dat als je in het weiland bezig bent dat de andere paarden zich ermee gaan bemoeien 

_Grietjee_ schreef:Echt geweldig!
Die pony's zijn zóóóó stoer!
xyzutu2 schreef:Zou zomaar kunnen.![]()
![]()
Wel grappig dat je het Vrijheidsdressuurboek juist nu aan het lezen bent. Dan zie je eerst de foto's van Sjors in het hoofdstuk over de Spaanse pas, en dan loopt hij hier ineens in Spaanse pas over je beeldscherm... Hij is ook overal!
ga met ook een zwarte beginne, maar iets grotere maat (fries
)