hey!
Wat leuk, nog meer mensen die hun paarden langs verschrikkelijke enge en doodsgevaarlijke obstakels leiden...
Pff, ik gebruik ook vanalles en maak er dan een echt parcoursje van in de bak.. Inderdaad balkjes waar die langs moet of over moet, pionnen ( liggend en staand, want liggende pionnen zijn toch echt gevaarlijker dan staande pionnen
) een oud wapperend zeil waar hij over en onder door gaat, een paraplu, maar ook een poeltje water ( effe met de brandslang een natte en niet te vergeten, verschrikkelijke enge donkere plek in het zand maken) maar ik zet of leg ook wel eens een fiets in de bak, belletje laten rinkelen, of fiets en paard naast elkaar leiden.. ( gegarandeerd eng hoor!) oja, en de voetbal... maar die vind hij zo eng...als hij al ziet dat ik hem pak gaat hij met zn hoofd omhoog zo van.."Echt niet! Weer dat enge ding...!!!" ik gooi de bal in het zand voor hem, achter hem of heel hoog in de lucht... tuurlijk moet je dit opbouwen en belonen als hij relaxd blijft of naar het enge object toe gaat...
Veel bibber en bries plezier gewenst!!!