Horse Agility met Junky

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

freetorun

Horse Agility met Junky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-11 21:05

.. maar dan net een beetje anders.

Misschien kennen sommige Junky nog wel van m'n vorige topic's, zoniet dat hieronder een paspoortje :)

Naam: Junky
Ras: Shetlander
Leeftijd: 6 ( bijna 7 jaartjes al)
Kleur: Compleet zwart
bezigheden: Vrijheidsdressuur, wandelen, longeren, springen, sinds kort mennen, lange lijnen etc.

Vandaag viel het weer erg mee, en omdat ik had al eens op internet had gezien, wou ik het graag eens uitproberen Horse Agility.
Samen met Lisanne (en de andere shetlander Xandy), hadden we een klein parcourtje klaar gezet, met een sprongetje, een zeil dat soort dingetjes.

Uiteindelijk was het hartstikke leuk om te doen, vonden de pony's had ook leuk en gaan we het zeker vaker en uitgebreider doen! Ook was ik erg trots op Junky (en Xandy) dat ze over het zeiltje gingen, dit was voor hun de eerste keer :D )

Bij het filmpje, is vooral alles heel sarcastisch bedoeld, en was het echt een beetje uitproberen. De fouten zijn daar ook ontzettend uitvergroot en van ons beide zijn veelal de meest verkeerd gaande stukjes gekozen, haha. Op het eind lijkt het allemaal erg gehaast, maar dat komt ervan als je het versnelt afspoelt :j

Nou ik zal jullie niet langer in spanning houden! Zie hieronder, het filmpje. haha

Bedankt voor het kijken! Laat je een leuke reactie achter? *D

Bliksem

Re: Horse Agility met Junky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:09

Heerlijk sarcastisch inderdaad haha. :D
Jullie zijn lekker bezig geweest met jullie paardjes. :)

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 23:05

Wauw mooi hoor,
doe het je niet na! netjes.

Effects

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 09:21

Hilarisch filmpje, ziet er gezellig uit! :D
Met mijn pony ben ik ook bezig geweest hem zijn voeten in een band te laten zetten, best even lastig om hem de bedoeling te laten snappen!

freetorun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-11 18:46

Bedankt voor de reactie's ! :)

Het was inderdaad even lastig om ze de bedoeling te laten snappen. Junky (zwarte shetterd) denkt nu namelijk dat hij op de band moet gaan staan met 1 voet, of hem weg moet slaan haha.