Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LiVetime schreef:Ik vind jouw vraag erg vaag. Zoals k jouw vraag begrijp wil je informatie over hoe je dravers traint?
En is het doel ook nog van belang? Heb je de recreatie-/ of sportruiter voor ogen? Hobby of bedrijfsmatig?
Ga s Googlen, bel s met een entrainement voor een afspraak zodat je kunt zien hoe er getraind wordt.
Gewoon maar wat tips.
Susyb schreef:Ik denk dat je toch de hulp van een trainer in moet schakelen wil je een paar koersklaar maken
Er zijn namelijk een heleboel factoren waar je naar moet kijken.. oa. tijd en hoe hij loopt en hoe hij uitgebalanceerd moet wordenje kan niet zomaar denken vandaag ging het lekker dus morgen kan hij koersen
En als je stagebieder geen tijd heeft om het uit te leggen ga je toch gewoon naar een andere trainer? Daar komt bij dat je een trainer moet hebben waar je paard in training staat wil je hem laten koersenof je moet je eigen trainer-eigenaar papiertje halen
Angelzz schreef:Ja, ik heb informatie nodig over hoe je dravers traint voor uiteindelijk klaar te zijn voor de koers.
Heb al gegoogled. maar vind er geen informatie van, ben al op een bedrijf geweest, heb daar mijn stage gedaan maar als je uitleg vraagt hebben ze geen tijd om het allemaal even uit te leggen. En denk niet dat het voor die mensen makkelijk is om zo een dinge uit te leggen. bij hun is het namelijk routine.