Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jelleee schreef:Latex, dat schijnt te 'schuren/branden' in de mond. Als je perse iets om je stang wilt doen, kun je beter een zeempje eromheen naaien.
Tessebes schreef:Ik zou eerst kijken hoe hij op een "kale" liverpoolstang reageert, voordat je er wat omheen wikkelt. Heb je echt de liverpool uit de link gekocht of een andere? Die uit de link is namelijk een dunne uitvoering, die imo geschikt is voor pony's met weinig ruimte in de mond, het zou voor mij geen bit zijn om mee te beginnen.
JoyCiej007 schreef:Tessebes schreef:Ik zou eerst kijken hoe hij op een "kale" liverpoolstang reageert, voordat je er wat omheen wikkelt. Heb je echt de liverpool uit de link gekocht of een andere? Die uit de link is namelijk een dunne uitvoering, die imo geschikt is voor pony's met weinig ruimte in de mond, het zou voor mij geen bit zijn om mee te beginnen.
Dat vroeg ik me ook al af trouwens...... het betreft echt een ponybitje, dus zijn de sleuven ook korter en de bakstukogen kleiner. Bit gaat ook maar tot 12,5 cm.
TS: aangezien je een tinker hebt, lijkt bovenstaand bit me niet de juiste keuze, dit zijn namelijk echte ponybitjes, aangepast aan de kleinere pony's.
MaritAriel schreef:Bedankt allemaal!!
Ja het is een tinker x welsh cobwas ik er vergeten bij te zetten. ze is 1.55 en loopt al vanaf het begin met een bitje van 12,5