Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pascalll schreef:Dat vind ik inderdaad een super idee!!! Daar ga ik zeker iets mee doen!
Een gratis menles voor paps en dochter, doen we ook een keer wat samen!
Dan kan ie zien dat mennen niet zomaar een makkelijk karweitje is:P
keona schreef:ik zou gewoon me niet druk maken,hij is het zelf schuld als er wat gebeurt.ook komt er iemand helpen die wel ment dat is een plus punt.en anders het enige dat je kunt doen iemand zoeken die jullie helpt met beleren en die jullie lessen geeft(ik vind dat beter dan het menbewijs halen).ik heb dat zelf ook niet en rij enkel en 2 span,enkel span heb ik mijnpony's zelf beleerd en met 2 span heb ik iemand om hulp gevraagt die menles geeft deze heeft mij geleerd hoe in te spanne en hoe ik moest mennen met 2 san en ook mijn enkel span verbeterd natuurlijk,hahah.succes
Cowgirl schreef:keona schreef:ik zou gewoon me niet druk maken,hij is het zelf schuld als er wat gebeurt.ook komt er iemand helpen die wel ment dat is een plus punt.en anders het enige dat je kunt doen iemand zoeken die jullie helpt met beleren en die jullie lessen geeft(ik vind dat beter dan het menbewijs halen).ik heb dat zelf ook niet en rij enkel en 2 span,enkel span heb ik mijnpony's zelf beleerd en met 2 span heb ik iemand om hulp gevraagt die menles geeft deze heeft mij geleerd hoe in te spanne en hoe ik moest mennen met 2 san en ook mijn enkel span verbeterd natuurlijk,hahah.succes
Het is ook TS haar paard als ik het begrijp, zou toch niet leuk zijn als pa het paard laat verongelukken terwijl dat niet nodig was geweest.